Thursday 10 July 2014

Cerpen : PA Dua Bulan Untuk Bos Kekwat! 2

Cerpen : Part 2

Faisyah menggaul spaghetti carbonaranya. Kalau tak kerana si mamat kekwat tu, sudah lama aku beradu dengan katil. Sudahlah semalam tidur pukul dua belas lebih, pagi ini pula aku bangun seawal jam lima pagi semata-mata nak buat spaghetti carbonara untuk si mamat tekak mat salleh tu. Hish!

"Nasiblah kau tu bos aku..." Faisyah menggeleng. Menyesal pula dia pergi interview hari itu. Kalau tak, tak adanya dia nak menghadap dan berjumpa dengan si Raykarl tu a.k.a Mamat Kekwat!

"Awalnya kau bangun dik..." Tegur Fakaruddin dengan mata yang sembap. Duh, abang aku ni! Dia tidur ke menangis semalam?

"Apasal mata kau sembap sangat, bang?" Soal Faisyah pelik. Keningnya diangkat sebelah. Tangan masih lagi khusyuk menggaul kuah carbonara.

"Kau punya pasallah." Fakaruddin mencebik geram. Kakinya laju berjalan menghampiri Faisyah.

"Ehhh?!" Faisyah semakin pelik dengan kenyataan abangnya.

"Dah kau kejut aku semalam kan. Lepastu buat-buat lupa pula."

"Cis, siapa suruh kau tak masuk tidur terus semalam lepas aku masuk tidur?" Faisyah sudah mula naik angin. Dia punya salah, mahu salahkan orang lain pula. Mana aci!

"Hehehe, layan cerita koizora semalam. Sedih siottt." Ujar Fakaruddin. Fakaruddin segera mencapai senduk dari tangan Faisyah untuk menggaul.

Fakaruddin dan Faisyah memang rajin bantu-membantu. Dan mereka adik-beradik memang sukakan cerita Jepun. Tidak kisahlah sedih ataupun kelakar. Tapi, yang paling diminati oleh mereka adalah cerita sedih.

"Then, salahkan aku pula."

"Yelah aku yang salah. Puas?"

Faisyah sudah tersengih. Pandai pun nak mengaku. Hehehe...

"By the way, pasal roses tea kau dah call Capek?" Soal Fakaruddin prihatin. Kuah spaghetti yang sudah siap dimasukkan ke dalam mangkuk.

"Sudahhhh." Jawab Faisyah malas. Bila cakap pasal roses tea dengan carbonara, dia jadi sakit telinga. Bukannya apa, sebab makanan itu lah dia kurang tidur. Aisehman...

"Bila kau nak ambil roses tea kesayangan kau tu?" Soal Fakaruddin selamba.

"Pukul tuj.... Erk! Kesayangan hotak kau!" Fakaruddin sudah tersengih. Faham benar dia dengan Faisyah. Apa yang disukakan oleh Si Mamat Kekwat tu, pasti akan dibenci oleh Faisyah.

"Cehhh, malu-malu pula dia ya," Usik Fakaruddin. Dari tadi tersengih nakal. Suka benar mengacau adiknya itu.

"Ish, apa kau merepek ni!" Faisyah memukul bahu abangnya, kuat. Bengang dengan ayat yang baru keluar daripada mulut Fakaruddin.

"Hahaha, sudah-sudah. Aku nak solat ni. Sebelum pergi kerja jangan lupa makan spaghetti carbonara ni yeeee dik." Fakaruddin laju mengangkat punggung dan berlalu ke biliknya.

"Aku? Makan spaghetti ni? Dulu memang favourite aku. Tapi, sekarang dah jadi musuh aku!" Faisyah berkata sendirian.

Pantas kuah carbonara dan spaghetti di masukkan ke dalam bekas. Dia perlu menyiapkan diri untuk menunaikan solat subuh dan pergi ke kerja.

*************

"Hoi, makcik! Kau ingat teh aku ni free?" Capek menjerit apabila Faisyah yang seperti itik hilang anak aje berlari-lari macam tu.

"Hehe. Sorry pekkk. Aku rushing ni. Takut jalan jam." Ujar Faisyah bersama sengihan. Capek hanya menggeleng kepala.

"Makin lama, aku makin pelik dengan kau ni," Capek meluahkan rasa yang terbuku di dalam hati. Huluran not RM50 diambil dari tangan Faisyah.

"Apahal pulak?" Soal Faisyah kehairanan.

"Yalah, kau selalu masak untuk bos kau. Dah macam kau ni isteri dia pula," Capek bersuara lantas tersengih apabila melihat wajah cemberut Faisyah.

"Dah dia yang suruh. Aku ikutkan aje. Aku kan PA berwibawa." Faisyah menabik dada. Capek pula mencebik. Huh, riak pula Faisyah ni!

"Ke kau syok kat dia?"

"Ish, tak ada maknanya!"

"Yalah tu. Hati kata sayang, tapi ego menolak."

"Aku tampaq hang satgi. Bak mai baki aku!" Faisyah segera mengubah topik. Sudahlah dah lambat, lagi mahu bertekak dengan Capek. Huh, buang air liur je...

"Terima kasih kak. Datang lagi." Capek tersengih sindir. Faisyah pula sekadar menjelir lidah.

Aku? Raykarl? Ish, never!

***************

"Awak beli ke?" Itu soalan pertama yang keluar daripada mulut Raykarl.

Cis, bukannya nak puji sedap ke, apa ke. Ni tanya aku beli kat mana. Senget punya bos!

"Tak adalah, saya mencuri." Ujar Faisyah geram. Haruslah aku masak! Gigih aku masak, dia soal macam tu pula.

"Sedap," Puji Raykarl. Faisyah terkedu. Baru pertama kali dia puji Faisyah. Sebelum ni, menyindir dua puluh empat jam kot!

"Faisyah masak, mestilah sedap." Faisyah tersengih.

"Eleh, bajetttt."

"Tak adalah, saya riak." Balas Faisyah, selamba. Raykarl memandang Faisyah yang begitu selamba. Tak sangka, dia cuma kenakan Faisyah aje. Tapi Faisyah buatkan dia spaghetti dan bawakkan dia roses tea ni betul-betul?

Memang takut kena buang kerja betul Faisyah ni...

"Hm, saya ada meeting pukul berapa?" Soal Raykarl setelah menghabiskan makannnya.

"Pukul dua belas tengahari ni bos ada meeting dengan Mister Ahong." Ujar Faisyah.

Raykarl mengangguk. "Oh, thanks. You can go now."

Faisyah mengangguk dan berlalu. Baru sampai di muka pintu, Raykarl memanggilnya lagi.

"Echa." Wait, Echa dia panggil aku? Ewah sesuka hati mak bapak dia aje!

"Correction. Faisyah. Not ECHA."

"Eh, suka hati sayalah," Raykarl selamba. Langsung tak fikirkan perasaan Faisyah yang sedang marah. Dan langsung tak kisah dengan pandangan tajam Faisyah.

"Ya bos. Suka hati boslah, asalkan tak buat benda yang tak elok ye bos ye." Faisyah menjeling sedas.

"Saya tahulah hukum hakamnya ECHA oiii." Sengaja Raykarl menekan perkataan 'Echa' itu.

"Hm, bos nak apa ni panggil saya? Kalau panggil saya tanpa sebab, better i'm leaving now." Ujar Faisyah. Makin lama, makin sakit otak lah pula!

"Hmmmm, lupalahhh." Raykarl tersenyum dalam hati apabila melihat wajah bengis Faisyah.

"Okay, saya pergi dulu."

"Eh, Faisyah!" Panggil Raykarl sekali lagi.

Dengan menahan sabar, Faisyah berpaling dan tersenyum manis. Sekadar buat-buat.

"Yeee bos."

"Saya nak awak teman saya meeting tengahari ni." Ujar Raykarl tanpa memandang Faisyah.

Faisyah terbeliak. Ikut dia? Nasiblah kau Faisyah, siapa suruh jadi PA?

"Errr, kalau saya tak ikut tak boleh ke?"

"Siapa bos sekarang ni?"

"Saya bos," Jawab Faisyah selamba.

"Ehhhhhh?!" Raykarl memandang Faisyah atas bawah. Matanya dijegilkan. Benar-benar tak sangka dengan jawapan berani-mati Faisyah.

"Tulah, lain kali tanya lagi soalan yang ada jawapannya." Faisyah tersenyum menang apabila melihat air muka Raykarl berubah. Terkena lah tu! Hehe... Kesian pula si mamat kekwat ni bila terkena.

Jelas sangat wajah kau tu merah oiiii mat kekwat!

"Apa pun alasan awak, saya nak awak temankan saya meeting ni! Tak guna jadi PA kalau tak nak dengar arahan bos!" Arah Raykarl. Raykarl mula membuka laptopnya.

"Okay bos. Memandangkan saya ni PA berwibawa kan, saya ikut dan dengar arahan bos yeee bos." Ujar Faisyah geram. Kalau kau tu bukan bos aku, dah lama aku cabut pintu ni hempuk dekat kepala kau tau!

"Good then."

"Saya pergi dulu."

"Jangan buat-buat lupa pula tengahari ni."

"Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee." Faisyah terus berlalu pergi ke mejanya.

Sementara di bilik Raykarl...

Raykarl tersenyum sendiri. Gembira pula apabila mengenakan Faisyah. Dan yang paling bestnya, Faisyah selalu melawan dia dan membuatkan dia lebih suka untuk kacau Faisyah.

***************

"Aku busylah bang..." Ujar Faisyah. Bingung juga dia. Tak tahu nak ikut mana satu. Kalau tak kerana Raykarl suruh dia ikut teman dia pergi meeting dengan Mister Ahong, mesti tengahari ini dia makan bersama abangnya.

Dah janji... Tapi, ini semua salah Raykarl! Huh!

"Hm, tak apalah aku faham." Fakaruddin tersenyum. Penat aje dia jemput adik dia di pejabat semata-mata untuk makan bersama.

Fakaruddin sebenarnya mahu makan bersama adiknya. Yalah, siapalah yang tak bosan makan seorang di rumah kan? Apa guna kalau ada kembar tapi tak sehidup semati? Cehhh.

"Sorry Fakar. Malam ni kita dinner sama-sama, aku promise!" Janji Faisyah.

Sesekali mata Faisyah melirik ke arah bilik Raykarl. Pada masa itu, Raykarl tidak ada di dalam biliknya kerana keluar sebentar. Katanya ada hal 'urgent'.

Baru sahaja Faisyah nak menghela nafas, tetapi sempat lagi dipesan oleh Raykarl...

"Saya keluar sekejap aje, ada hal penting. Tapi tengahari ni tetap jadi ye jangan lupaaa." Pesan Raykarl dan terus menuju ke pintu keluar.

"Janji tinggal janji... Bosanlah aku seorang aje..." Fakaruddin buat muka sedih. Ish Fakar niii!

"Aku kerja siang aje, malam tak." Faisyah mencebik geram. Tangannya kini menyambung kembali menaip di papan 'laptop'nya.

"Yalah, mana tahu malam pun kau kerja dengan dia."

"Ish, kau ni apa kotor sangat fikiran!"

"Kau yang fikir negatif! Aku kata manalah tahu malam kau kerja dengan dia. Bukannya kerja tuuuu lah. Ish ngok!" Marah Fakaruddin balik. Haaa kena dengan kepala Faisyah!

Lain kali, fikir positif bukan negatif! Kan dah terkena dekat batang hidung sendiri.

"Hehe. Sorry, sorry." Faisyah membuat gaya 'peace'.

"Tapi, aku promise malam ni mesti jadi!" Faisyah meniru ala-ala gaya si Puteri Awani.

"Cis, buat muka comel pula!" Fakaruddin tersenyum dan menggeleng. Macam-macamlah adiknya yang seorang ini... Ada sahaja perangainya tu.

"Tapiiii... Kau pula jangan lupa. Apa yang aku tahu, aku balik kau dah siap. Tauuu." Pesan Faisyah dan Fakaruddin hanya sekadar mengangguk.

"Ye dik oi. Eh, aku balik dululah." Pinta Fakaruddin yang sedang ralit memerhati jam di tangannya.

"Eh jap!"

"Podiaaa."

"Tadi aku dengar kau kata bosan aku tak ada kan?" Soal Faisyah dan Fakaruddin sekadar mengangguk memandang Faisyah dengan muka pelik.

"Tapi sampai sekarang kau tak bawa aku jumpa bakal ipar aku." Faisyah tersengih. Fakaruddin pula sekadar mencebik.

"Chait! Cakap orang, dia pun sama!"

"Aku bukan apa, kita ni makin tua bukan muda." Ujar Faisyah.

"Yalah, tapi aku lelaki, kau tu perempuan. Sepatutnya kau kahwin dulu bukan aku." Ujar Fakaruddin. Prinsip Fakaruddin sejak kecil memang mahu melihat Faisyah berkahwin dahulu baru dia akan mencari isteri untuk hidupnya.

Yalah, dia kan lelaki... Dan dia seorang abang. Mestilah dia kena jadi abang mithali...

"Eleh, janji umur sama!"

"Kau cakap pasal kahwin ni kan... Cara cakap macam dah ada calon, mesti si kekwat tu kan?" Faisyah sedar, daripada tadi lagi ada mata-mata yang memandang Faisyah dan Fakaruddin berbual. Hmm, terutamanya perempuan. Yang peliknya, mereka semua pandang Fakaruddin seorang aje.

Ceit! Baru masuk berapa jam dah diminati oleh orang ramai. Hot juga abang aku ni kan? Hehe...

"Cis, no way man!" Faisyah cepat menafikan. Kelihatan Fakaruddin tergelak kuat melihat muka Faisyah yang merah kerana menahan marah.

Cis... Boleh pula lah kau sebut nama budak tu dekat pejabat ni kan! Nasib baiklah dia tak tahu nama si mamat kekwat tu.

"Relax dik." Fakaruddin terus memberhentikan ketawanya apabila melihat muka Faisyah yang bengang dengan jelingan yang tajam. Naya... Kalau dilikunya kepala ni, mahu tertidur tiga hari tiga malam aku dekat pejabat dia ni!

"Dahlah, tadi kata nak balik!"

"Uish, adik menghalau abang. Camni kau dikkkk." Huh, merajuk lah tu.

"Merajuk pulak dah. Geli aku tengok kau merajuk wehh."

"Hahaha gurau-gurau. Okaylah aku balik dulu. Assalamualaikum," Faisyah menyalami tangan abangnya dan Fakaruddin terus berlalu.

"All I need's a little love in my life, all I need's a little love in the darkkkk, a little but I'm hoping it might kick start, me and my broken heart."

Fakaruddin bernyanyi-nyanyi kecil sementara menunggu pintu lift terbuka. Dan...

Bukkk!

Habis terjatuh briefcase dan orang-orangnya sekali terjatuh.

"Opsss, sorry!" Ucap seorang lelaki, nampak terburu-buru.

"No, it's okay." Senyum. Fakaruddin menilik wajah jejaka di hadapannya itu. Hm, handsome juga.

'Waaaaaahhhh, Mario Maurer's smile versi janggut. Kehkehkeh' Fakaruddin berkata-kata dalam hati.

Fakaruddin dan lelaki di hadapannya bangun. Fakaruddin membetulkan bajunya yang sedikit terkotor dan membetulkan cermin matanya yang sedikit herot.

Kalau jejaka di depan ni dengan Faisyah rasa-rasanya memang secocok sangat. Sepadan yang amat! Fakaruddin berkata-kata di dalam hati.

"I'm Raykarl." Raykarl menghulurkan tangannya untuk berjabat tangan. Tangannya disambut mesra oleh Fakaruddin.

"I'm Fakaruddin. Call me Fakar." Ujar Fakaruddin, mesra.

"Oh. Sorry bro. I've to go now. Dah lambat! Sorry again." Raykarl menepuk mesra bahu Fakaruddin dan Fakaruddin sekadar mengangguk. Senyum.

Fakaruddin menghantar Raykarl dengan ekor matanya.

Faisyah & Raykarl. Hm, okay juga kan? Hehehe...

****************

"Dah, jom!" Wah, masuk pejabat tak sampai satu minit dah ajak dia pergi meeting tu dah. Hm, malasnya nak ikut si mamat kekwat ni...

"Awal lagi bos." Faisyah mengelat. Kata tengahari, ni baru pukul sebelas... Uwaaaa.

"Mengelat pulak awak ni. Dah jom jangan melawan!" Raykarl menunjukkan jari telunjuknya ke arah dahi Faisyah.

"Fine." Faisyah akhirnya mengaku kalah juga. Yalah, bos dengan PA, mestilah bos yang menang. Kalau bertikam lidah sekalipun, mesti bos nak ungkit "Siapa bos sekarang?" Ceit! Ayat itu ajelah yang keluar!

"Good girl," Raykarl tersenyum.

Faisyah menggosok matanya. Aish! Betul ke apa yang dia tengok? Dia senyum? Wah! Kalau boleh diundurkan masa, dah lama dia tangkap gambar masuk dalam Facebook letak caption,

"Si Bos Kekwat Bersama Senyuman Pertamanya."

Wah, pasti ramai yang like!

"Awak tenung saya macam nak makan tu dah kenapa? Tahulah handsome,"

Faisyah mencebik. Nak termuntah aku dengar ayat kau wehhh. Tak adanya lah handsome, handsome lagi Mario Maurer yang sebenar daripada budak depan dia ni. Ewww.

"I give you 1 minutes. Kalau lambat, siaplah!"

"Tak payah kasi satu minit pun saya dah siap, bos oiii." Faisyah terus bangun dari duduknya.

Mereka jalan beriringan. Nasib sahaja Fakaruddin dah pulang, kalau tak... Free sahaja dia tengok muka si mamat kekwat ni. Kang kalau dia tengok, sah-sah lah dia nak kenen-kenenkan Faisyah dengan Raykarl. Alahai...

**************

"Ugh, bosannya bos!"

"Awak tu, patutnya catatlah apa yang patut. Ni tak, asyik kacau air tu aje. Manalah tak bosan."

Mereka berbisik sesama sendiri apabila melihat Mister Ahong hilang sekejap dari mata mereka. Kejap jeee. 40 saat macam tu lepastu dah datang balik. Aduhaii.

"Saya tulislah bos," Faisyah mencebik geram. Tahulah orang nak tulis. Aku ni PA berwibawa! Ceh!

Dan mereka berdua sambung perbincangan yang tergendala sebentar tadi.

"Blablablabla...."

"Blablablabla..."

Uish, bosan sangat dah ni!

Sabar ajelah. Kerja PA memang banyak dugaannya. Lagi-lagi dapat bos kekwat macam ni. Alahaiiii bos...

"Bosssss, bosanlah dengar dia membebel." Rungut Faisyah. Air yang tadi dikacaunya, kini sudah habis. Licin. Langsung tak ada setitik. Punyalah bosan kau ni Faisyahhh.

"This is what we called 'meeting'. Awak ni tak pernah meeting ke apa?" Sinis.

"Pernahlah, tapi tak pernah sebosan ni."

"PA sepatutnya kena ikut bos pergi mana-mana aje tau."

"Tahu," Jawab Faisyah acuh tak acuh. Tolonglah jangan ungkitkan tentang jawatan!

"Then, catat apa yang patut." Arahnya sekali lagi.

"Bila nak habis bos?" Soal Faisyah lagi. Nampak sangat bosannya tu...

Dan nampak sangat tak sabar nak balik ke pejabat.

"Sampai Mister Ahong ni habis membebel lah," Raykarl mengenyitkan matanya.

Buat kesekian kalinya Faisyah terkedu.

Dia. Kenyit. Mata?

Ish!

Faisyah mencebik. Benci pula dia bila Raykarl ambil mode ala-ala romantik. Geli!

*******************

"Jom," Ajak Raykarl.

"Pergi mana lagi bos?" Faisyah merungut. Baru aje nak balik ke pejabat, Raykarl dah ajak dia keluar lagi. Entah pergi mana pulalah kali ni.

"Makan lah."

"Tak apa, balik petang nanti saya makanlah."

"Degil."

Raykarl menarik lengan Faisyah. Ada kelembutan tetapi di dalam paksaan. Nasib baiklah Faisyah ini jenis yang menutup aurat. Kalau nak 'memaksa' pun senang sahaja, sebab berlapik.

"Ye bos saya ikut. Tapi tolonglah lepaskan tangan saya ni. Kalau nak pegang, pastikan ada ikatan dulu." Faisyah terus memukul mulutnya.

Ceit! Apahal kau tiba-tiba cakap pasal kahwin ni Faisyah?

"Ehh? Kalau awak okay, saya on aje." Selamba.

"Eh tak - tak. Tadi tu, di luar kawalan. Sebab tu lah saya terlepas." Faisyah menafikan. Aduh, hati ni pula berdebar sakan ni dah kenapa?

"Kenapa muka merah?" Raykarl tersenyum nakal.

"Saya panas. Sebab tu lah merah." Jawab Faisyah selamba, tapi masih lagi ada gagapnya.

"Sudahlah Faisyah, jom pergi makan. Kang awak sakit, saya juga yang kena."

"Kena apa?" Soal Faisyah, lurus.

"Bertanggungjawab lah,"

"Ohh."

"Kenapa?"

"Kenapa apa?"

"Awak nak saya bertanggungjawab as a husband ke?"

"Kau-merepek-apa" Faisyah berkata selamba, tetapi dengan nada yang perlahan. Kalau Raykarl dengar sekalipun, biarlah. Memang nak dia dengar pun. Melalut tak habis!

Raykarl ketawa terbahak-bahak apabila melihat muka Faisyah yang sudah kemerahan. Seronok benar dia apabila mengenakan Faisyah. Sebelum ni, mana pernah dia kacau mana-mana perempuan.

Jatuh cinta... Jauh sekali!

Tapi, bila dengan Faisyah, dua hari sahaja bagaikan sudah tumbuh anak benih di dalam hati Raykarl.

Cis, apa ingat kalau cinta tu dah makin bertambah boleh jadi pokok dalam hati? Perumpamaan je tu!

Raykarl terus membuka pintu kereta di tempat pemandu dan Raykarl terus masuk ke dalam tempatnya.

"Cepat, kalau lambat saya tinggal," Ugut Raykarl.

Faisyah yang terpinga-pinga terus membuka pintu dan masuk ke dalam kereta. Sudahlah datang dengan mamat kekwat, kang kalau kena tinggal... Naya!

Dalam beberapa minit sahaja, mereka sudah tiba ke destinasi mereka.

Mereka jalan beriringan masuk ke dalam restoran tersebut. Raykarl yang sudah mendahului Faisyah terus terhenti apabila melihat Faisyah yang tiba-tiba berdiri tegak di hadapan pintu utama.

"Dah kenapa jadi pak pacak kat sini?" Sarkastik.

"Mahal lah bos,"

"Lah, saya bayar bukan awak."

"Tapi, saya yang makan. Dahlah bos yang belanja. Ish, mahallah!"

"Awak tak pernah makan dekat sini ke?"

Faisyah menggeleng. "Tak pernah. Saya tak kaya bos. Mana mampu makan dekat tempat mahal macam ni,"

"But today, you will." Raykarl tersenyum manis. Raykarl menarik lembut lengan Faisyah supaya Faisyah masuk ke dalam restoran tersebut.

Faisyah ni... Kalau tak paksa, memang tak buat. Raykarl tersenyum dan menggeleng.

Ada sesuatu yang menarik tentang Faisyah...

Cantik? ya.

Bersopan santun? Sopan, tapi bila dengan Raykarl mesti jadi ganas dan garang.

Kuat agama? Alhamdullilah.

Pandai memasak? Buktinya sudah ada di depan mata. Pagi tadi baru sahaja Faisyah masakkan dia spaghetti carbonara. Semalam pula, dia buatkan Raykarl cheese cake.

Dan yang paling menarik sekali ialah, Faisyah seorang yang bersederhana dan pandai bersyukur!

Berbeza sekali dengan perempuan zaman sekarang. Perempuan sekarang, lebih sukakan lelaki kaya. Tapi, tidak bagi Faisyah!

"Bos..."

"Bos!"

"Bosss!!!" Raykarl tersedar daripada lamunannya.

"Bos, kenapa tenung saya macam tu?" Soal Faisyah, bingung. Dalam hati, memang dah berdebar yang amat. Tipulah kalau dia kata dia tak punya perasaan yang pelik itu.

Dengan renungan tajam Raykarl, dengan senyumannya. Ish, betul-betul menggoda!

"Mana ada," Nafi Raykarl.

"Dah, order cepat."

"Boslah order." Faisyah mengambil buku pesanan di hadapannya dan diletakkan di depan Raykarl.

"Lah, awak nak makan, awaklah order."

"Saya tak pandai nak pilih. Boslah order. Lagipun bos yang bayar bukan saya. Saya tukang makan aje." Faisyah tersengih.

Sekali lagi, Raykarl tersenyum dengan perangai Faisyah. Comel!

**********

P/s : To be continued :D

No comments:

Post a Comment